0%

4×4 terenac za telekomunikacione potrebe

Servisno telekomunikaciono vozilo

Iz dosadašnjeg iskustva, za rad na terenu, telekomunikacione kompanije se najčešće odlučuju za tzv. hardtop poklopac tovarnog prostora, koji postoji u više različitih verzija. U ovom slučaju, reč je o servisnom hardtopu britanske kompanije Truckman, koji pored otvaranja pozadi, poseduje i vrlo praktične bočne otvore. Pored mogućnosti prevoza do pet odraslih osoba u Crew Cab verziji, ISUZU D-Max omogućava i prevoz tereta u tovarnom prostoru, mase do 1020 kilograma. Dimenziono, u tovarni prostor dužine oko 1,5 metara, moguće je bez problema smestiti jednu evro-paletu, a zahvaljujući servisnom hardtopu, korisna zapremina “prtljažnika” iznosi oko 2500 litara.

Pored praktičnog hardtop poklopca i vitla, servisno vozilo prilagođeno potrebama telekomunikacionih kompanija opremljeno je i kukom za vuču uz pomoć koje je moguće vući prikolicu ukupne mase do 3,5 tona, a tu su i terenski pneumatici BF Goodrich All-Terrain KO2, kao i krovni nosači za nošenje razne opreme, uključujući i opciono dodatno osvetljenje ili signalizaciju.

Za najteže uslove eksploatacije, kada se treba “iščupati” iz neprohodnog terena, tu je i vitlo Tigershark 9500 sa sintetičkim užetom, renomirane firme Superwinch, koje izdržava silu do 4300 kg. Vitlo je gotovo u potpunosti “sakriveno” u prednji branik i ne narušava spoljni izgled vozila, a poseduje i daljinski upravljač kojim je moguće komandovati i iz kabine pikapa